Då testar vi igen. . .

Nu har bloggandet legat på is ett tag. Men vi kör på igen :)
Tänker bara berätta i de stora hela vad som hänt de senaste veckorna. Har varit hemma ganska mycket. Tagit det lugnt. Pluggat en hel del. Hälsat på ganska mycket folk kvällstid. Som man knappt hinner med annars. Har även börjat träna lite smått igen. Å denna gång satsar jag på simning. Så jag har besökt matfors en gång i veckan i alla fall. Sen är jag fortfarnde under behandling hos Naprapaten.

Idag har jag varit till tandläkaren på morgonen, där de var tänkt att de bara skulle titta på mina  tänder. Men jag hade även en tid inbokad för lagning. Så då tog dom den på en gång. Vilket har resulterat i att min mun är alldeles stel nu, efter bedövningen. I övrigt så är jag ledig idag :) Så på eftermiddagen blir de städning och matlagning. Men även en promenad med Bodil & Ella :)


Men de gick faktiskt bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0