Helgen som varit!

På lördag blev de inte så mkt. Jag och Johan hade tänkt åka in till Bollnäs och lyssa på hård rock (mustage?)
Men när vi fick veta att de var jättelång kö, och att folk redan var på plats så var det inte på lockande... Jag hade också känt mig lite klen på dan, så de blev några timmars extra sömn. Sen kom vi på att vi skulle gå på bio i stället. Men när de blev bandy på tv;n, så blev de gensat mycket roligare, så de blev ingen bio heller, å de kan jag också känna var ganska skönt. Hade nog inte orkat sitta i en bio salong så många timmar, som just AVATAR filmen är.
Men vi kom oss iväg på affärn i alla fall och köpte med oss lite gotta hem. Senare på kvällen grillade vi även korv ute :) När de blev söndag så for jag och Ann-sofie in på byn, handlade lite och hämtade Klas.
Sen på eftermiddagen kom min kära familj och hämtade mig där nere. Men innan vi for, så åt vi Johans kycklinggryta och ris... Innan vi var hemma så var klockan slagen 20:00, de blir ju några mil. Men då var de bara att pallra sig iväg till grannen. För där skulle jag, petter å mattias ha tränarmöte. Det gick bra, å fick snabbt ihop de vi skulle. Ett nytt träningsschema, en verksamhetsberättelse och ltie allmänt snack :D

Hur den här dagen har varit, skriver jag om ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0