Helgen som varit.!

Fredagen får man ju ändå säga är som en start på helgen. Då var jag bara hemma och grejade på, fortfarande inte helt frisk. Fick trevligt besök på eftermiddagen, fika å OS :) Vid 17 tiden, så gick jag ner till Sara, vi fixade i ordning middag (Tacos) Riktigt gott! Sen blev jag kvar där hela kvällen, först den tecknade filmen UPP, helt okej barnfilm, sen Let´s dance, Solsidan och en hel massa surr med Sara, sedan barnen lagt sig...
På lördag så hade vi kör dag. Ganska nyttigt kunde jag ändå känna efteråt, även fast de tog emot lite att gå dit. Sen blev de en lugn kväll och avslutade allt med en lång promenad :) Man behöver nog en stund för sig själv ibland, så man hinner tänka igenom en del saker :)
Söndagen blev så seg så jag vet inte vad :o, men de blev middag med faster i alla fall. Å sen var jag och kikade på bröderna Heimers, ganska roliga att lyssna på :) Har fått ut en hel del av olika samtal med olika människor idag, å det är bra :)

Men de är ju faktiskt månad nu, eftersom jag är lite seg och skriva...Tog 06:52 tåget till stan, och sen har jag haft historia lektion, utan att svimma :D Har precis ätit lunch med Petra, å nu blir de slappa en stund innan skapande verksamhets lektionen klockan 1 :) Ikväll blir det träning, och sen troligen ett besök hos Elin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0