Jajjamän, då tar vi några dar igen!

På onsdag kväll så var jag upp på hockeyträning och tittade lite på mina duktiga spelare. Sedan vidare för att hämta upp Johanna, innan vi skulle vidare för att fira Tove gumman, som fyllde 18 :) Jag hade köpt ett halsband, så jag hoppas att hon gillade det, men de verkade så :) Var mycket folk hos tove, men vid klockan 9 åkte jag hem (skjutsad av Malte) väldigt snällt.
Torsdag morgon ut, till sjukhuset uträttade en del saker och gjorde ett besök hos en släkting som låg inne :)
Vidare in till stan för att se teater. "Momo och kampen om tiden". Den var skaplig tyckte jag. Skådelspelarna gjorde i alla fall ett kanon bra jobb på scenen. Efter teatern begav jag mig till Musik börsen för att köpa mig ett gäng nya plektrum, har bara ett plektrum som är bra :) Sen kom höjdpunkten på dan. JAg åkte till matfors och blev uppmött av Ronica, sen var vi på badet och simmade, och tillbringade hela kvällen med Marie, så kul :D Man behöver inte mycket i vardagen för att man ska tycka att allt är så bra :) Sen övningskörde jag ifrån matfors när jag blev hämtad, och de gick faktiskt väldigt bra:)
Idag åkte jag och mamma till stan klockan 08:30 för att besöka naprapaten. Denna gång kändes det verkligen jättebra. Han fick ordning på så mycket olika saker :) När jag kom hem så var jag ute och lekte i snön med grannbarnen, å jag och Sara satt på bron och drack te :) gott!
På eftermiddagen började jag plugga, och sedan monterade jag upp mitt vitrinskåp på väggen, skapligt nöjd blev jag. Nu ikväll har jag varit på skridskorplan och tittat på duktiga barn som åkte...
Å som de ser ut nu, så kommer morgondagen att bli kanon. Troligen först hockey i timrå, sen dans på parken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0