Ljudtekniker...haha

Igår tillbringade jag kvällen med Johanna och Anna (Säbben). Så skönt å bara sitta å surra å se på tv. Vi såg på millenium. Den var riktigt bra, vågar ju knappt säga att jag inte har sett dessa filmer tidigare. Men nu så har jag ju chansen :) När jag kom hem blev de sova på en gång.

Idag har jag tagit en lång sovmorgon, sen har jag bakat lite, å hälsat på grannarna. Tog även en promenad med dom. Ikväll ska jag på Stöde kults årsmöte, så även mitt sista möte i den föreningen. Känns ganska bra, eftersom jag kommer kunna lägga den tiden till nåt annat sen. Jag ska även sköta ljudet åt Orkestern som spelar ikväll. Å de kan jag lova, att de kommer kunna sluta precis hur som helst... :/



Bilden på Johanna får avsluta inlägget. Hittade ingen bild på Anna :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0