Lör-Sön-Mån

Lördag/kväll: Var jag ju på hockey, å sen på dans på parken. Det var bra med folk på dansen, jag kände mig pigg och Blender spelade jättebra! Somnade på en gång då jag kom hem, vid 2 nån gång :)

Söndag: Klev upp vid 11, å då blev de till å plugga matte, för fulla muggar :) Å jag tycker faktiskt att de gick bra :) På eftermiddagen var jag in till Bodil, Håkke och Ella. Nu ska Håkke börja skissa lite på en tatuering åt mig, ska bli så kul :) Efter de gick jag vidare ner till Sara o Jocke, å där var de lika lugnt och skönt som vanligt :)

Måndag: Idag kom Marie hit och hämtade mig vid 10, sen åkte vi upp på lillström. Där var dagens projekt att städa får boxarna, nog för att de tog tid, och tog på kroppen ganska ordentligt, så gick de ändå otroligt bra :) Å de går nog lättare med bra sällskap :) Vi blev klara i lagårn, så de blev ju bra...Men några ton skit blev nog utskottat.
Allt avslutades i alla fall med middag på Sperrings för mig och Marie...Tack för en toppendag! :)


Bonden själv, i egen hög person...


Fåren innan de blev städat :)



Å nu blev dom glada, med städad box :)



Å, äta bör man, annars dör man....


Kommentarer
Postat av: Bonden själv...

Jäkla snygg bonde hahaha. Måste nog jogga lite mer. Tack för hjälpen. Du e bäst!



Bonden tyck om jozzan....

kram

2010-03-09 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0