skola, skola, skola...å lite annat

Igår måndag så var jag på skola på dan. Hade historia och skapande verksamhet. Vilket jag tyckte jag väldigt bra :) Åkte hem med pappa på eftermiddagen, sen var jag hos mina grannar innan middagen. Jag lovar att jag har jordens sötaste grannbarn :D Sen var de träning, där jag blev glatt överraskad av att det var 18 barn på träningen. Nu börjar dom tina fram, även två nya förvärv från västa, toppen! :)
När jag kom hem så pluggade jag en timme, innan jag tittade på saltön. Sen blev de inte så mkt mer gjort den kvällen.....
Idag åkte jag tåg ner imorse, pluggade lite på skolan. Å nu har jag haft ljudteknik. Måste plugga lite sånt också inför en prov till veckan :) Efter skolan idag så åker jag till matfors och simmar, skönt å få röra lite på sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0