Tis-Ons

Ska försöka bli duktigare på att blogga lite oftare :) För just nu blir de 2-3 dagar i varje inlägg :/
Igår, tisdag var jag med mina bröder och mamma till stan. Passade på att handla upp lite presentkort som jag hade kvar sedan jul, de blir lätt så att dom ligger kvar, när man så sällan besöker stan.
Men jag hittade lite ramar och en tavelhylla, lite sängkläder och en ny lampa :)
Sen var jag in på BC, å där hittade jag en ny parym i alla fall :)
Kom hem ganska så sent, så gjorde inget mer den kvällen, vilket var ganska skönt :)

Idag, onsdag har jag pluggat på morgonen, är snart klar med en argumentationsanalys i alla fall. Men snart blir de paus, och gå bort till Johanna en stund :) Känner att jag vill hinna med att träffa henne den här veckan. För imorn tar jag tåget ner till hälsingland och Alfta. Ska bli så skönt att få komma iväg lite, å kul att få träffa Johan, Ann-sofie :) Å ikväll ska jag iväg på tränarmöte, för att se hur sommaren ser ut för alla lag i föreningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0