Tråkigt väder...

Igår blev de ju som jag skrev en promenad på eftermiddagen, skönt men lerigt. Sen avslutade vi allt med en stoothie, innehållande, hallon, banan, äpple, mjölk :D Supergod!
Sen gjorde jag middag till familjen, tacos förstås= Fredag :) Var ute å åkte en sväng efter middagen sen blev de en tidig kväll.
Idag har jag hittills varit ute och gått med Johanna, trots att de regnade, men de blev ju ändå en trevlig promenad. Nu städar jag för fullt, för sen ska jag träffa Johanna igen ikväll, mys :)

(Men idag känner jag mig inte så värst vidare pigg :(   )



Bileden är ifrån sommaren -- 09 -- Då klass 9A hade återträff :)
Nu när de är så lerigt ute, så längtar till och med jag till sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0